فوعه و کفریا:

درگیری شدید بین مدافعین و مسلحین در منطقه ی صواغیه شمال شرقی فوعه و کفریا نزدیک ایستگاه برق همچنان ادامه داره. در درگیریهای امروز مجاهد دلیر احمد راضی عیان به شهادت رسید و چند تن از رزمندگان زخمی شدند.دیروز مسلحین یا نقض آتش بس بیش از ۳۰۰ موشک و خمپاره به سمت دو شهرک شلیک کردند که ۲ شهید و ۱۲ زخمی به همراه داشت.

شهدا کودکی به نام ریماس اسد و پدرش فادی اسد بودند. علی رغم این که بالگرد دیروز نان و محموله ای از مواد غذایی را در آسمان دو شهرک رها کرد،همچنان شرایط انسانی وخیم هست. ذخیره ی آب آشامیدنی تقریبا به انتها رسیده و دیگر ساکنین گازوییل برای روشن کردن پمپ های آب ندارند.گفته میشه مدافعین شهر در جبهه الصواغیه از دیروز بیش از ۲۴ ساعت غذا نخوردند.

حمص:

هجوم سنگین مسلحین به روستاهای تسنین، جبورین و کفرنان توسط ارتش دفع شد.مسلحین در ابتدا با استفاده از غافل گیری ارتش نقاطی رو در اطراف روستاها تصرف کردند که ارتش همه نقاط رو بازپس گرفت. تلفات مسلحین در این حملات سنگین بوده، مسلحین دیروز اسامی ۱۹ نفر از کشته های خود را اعلام کردند، منابع ارتش تلفات مسلحین را حدود ۷۰ نفر اعلام کردن که با اعلام کامل اسامی عدد دقیق مشخص میشه.

نقشه ریف شمالی

درعا:

روزهای قبل مسلحین موفق به پیشروی خاصی نشدند اما امروز خبر از ترتیب دادن سنگین ترین حملاتشون از محور شرقی شهر و محور نعیمه میدن.نتیجه عملیات تا فردا مشخص میشه.

سهل الغاب:

مسلحین کاروان های نظامی متعددی به سمت جورین فرستادن. هنوز به طور جدی درگیری شروع نشده و فقط طرفین روی مواضع هم آتش میریزن. مسلحین اعلام کردن فرمانده ی تیپ احفاد عمر، خالد الفارس ابو علام در این بمباران ها کشته شده.