بعد از حضور تیما کردی عمه آیلان کردی در شبکه MSNBC آمریکا و انتقاد شدید او از سیاستهای کاخ سفید در سوریه و تسلیح تروریستها، عمران دقنیش پسر اهل حلب که تصویر خاک آلود وی مدتها سوژه ی خبری بزرگترین رسانه های دنیا و ابزاری برای کوبیدن دولت سوریه بود هم واقعیتی متفاوت از روایت معوج این رسانه ها را آشکار می کند.
قبلا شبکه فاکس نیوز با انتشار خبری دروغین مدعی شده بود که خانواده عمران دقنیش پس از آزادسازی حلب توسط دولت سوریه در «بازداشت خانگی» هستند. ادعایی که توسط جنان موسی خبرنگار معروف شبکه الان تی وی مخالف دولت سوریه کاملا رد شد. جنان موسی در مجموعه توییتهایی نتایج تحقیق و پیگیری خود در مورد خانواده عمران را منتشر کرد که بر اساس آن خانواده عمران و به خصوص پدر وی از هواداران دولت سوریه بوده و همچنان هست و این خانواده زندگی معمولی خود در حلب را دنبال می کنند. رسانه های غربی و عربی زیادی حتی با وعده مالی در حد ۱۰ هزار دلار موفق به جلب نظر پدر عمران برای مصاحبه نشدند.
https://twitter.com/jenanmoussa/status/854349107435012097
برادرمان خالد اسکیف به منزل عمران رفته و با خانواده ی او دیدار و گفتگو کرده است (تصویر) در صورت امکان بخش هایی از گفتگوی خالد با پدر عمران در پستهای آینده منتشر خواهد شد.