سید حسن نصرالله ، سید مقاومت دیروز به صورت کاملا جدی آغاز عملیات برای پاکسازی بلندیهای شرق لبنان و قلمون از لوث منحوث وجود تکفیریهای داعش را اعلام کرد .

جبهه النصره تقریبا فلج شده و نیروهای حزب الله از محورهای لازم در حال پاکسازی النصره ای ها هستند و حالا نوبت به داعش رسیده :)

هر چقدر که خبرهای دیگر مناطق سوریه میتونه ناراحت کننده باشه همواره خبرهای حزب الله روحیه بخش و شادی آور بوده و خواهد بود انشاالله .

همانطور که سید حسن هم اشاره کرد ، پس از زمان کوتاه شروع عملیات قلمون توسط حزب الله برای پاکسازی بلندی ها از وجود جبهه النصره ، پیشروی ها با سرعت خیره ای کننده ای انجام شد و بلندیها و قله ها یکی پس از دیگری به دست رزمندگان اسلام فتح شد .

واقعا تاکتیکی که حزب الله در بلندیهای قلمون برای پاکسازی تروریستها به کار میگیره بی نظیر و استثنائی هست و اگر بگیم هیچ ارتش دنیایی در چنین زمینی قادر به چنین عملیاتی نیست ، به واقع سخن به گزاف نگفته ایم.

تروریستهای داعش و جبهه النصره به مساحتی حدود 800 کیلومتر مربع در بلندیهای بین سوریه و لبنان حضور داشتند که پس از آغاز عملیات پاکسازی توسط حزب الله ، حدود 64% این بلندی ها یعنی نزدیک به 512 کیلومتر از 800 کیلومتر پاکسازی شد .

به یاری خداوند مناطق باقیمانده هم پاکسازی خواهد شد .