هنوز هیچ خبر خاصی که نشون دهنده دست برتری ارتش در رمادی باشه نیست.

البته دیگه تقریبا مطمئن شدم که ارتش مشکلی در پیشروی نداره ولی به علت محیط شهری که تثبیتش کاری سخته و نیروی زیاد میخواد، عصر ها از جاهایی که هست عقب میشینه.

البته این استراتژی رو قبلا دیدم و باید بگم که به علت حضور نیروهای ویژه و آموزش دیده استراتژی موثری هست.به این صورت که در طی یک صبح تا عصر نیروها جلو میرن و مثلا 40 داعش میکشن و 4 شهید میدن و برمیگردن و این کار رو اونقدر ادامه میدن که نیروهای داعش به حدی برسن که آسیب پذیر بشن

ولی مشکل این روش در این بوده که تا حالا محاصره کامل نبوده و به محض کم شدن حملات ناشی از خستگی نیروهای ارتش، دواعش نیروی جدید به شهر می فرستن.

فعلا تنها خبری که میشه تایید کرد و جای خوشحالی داره اینه که امروز نیروهای یه محور جدید در شمال شهر باز کردن و تا بیمارستان عمومی در کنار پل جلو رفتن و محاصرش کردن.

انشالله اگر این بیمارستان دست نیرویهای ارتش بیوفته به علت استحکام و چند طبقه بودن میشه روی استفاده از اون به عنوان جای پای محکمی در شمال رمادی حساب کرد.

یکی از جاهایی هم که انشالله ارتش به فکر فتحش باید باشه مجمع قضایی در گوشه محل انشعاب فراته که میتونه محور غربی حملات باشه.

تجربه ثابت کرده بهترین و سریع ترین راه شکست داعش اینه که همزمان محورهای زیاد باز بشه و به محض شکست داعش در یکی از محورها، نیروهای محور های مجاور علاوه بر گسترش سرپل وارد منطقه بشن.

انشالله به زودی خبر پاکسازی کلی رمادی رو بدم..