جالبه این روز ها که بحث سلب ملیت شیخ عیسی قاسم از علمای برجسته بحرین و نامه تهدید آمیز حاج قاسم خطاب به حکومت طاغوت آل خلیفه بر سر زبان هاست یه عده دنبال ایجاد فتنه اند، میایند مسائل بحرین و ستم های حکومت به ظاهر سنی بحرین (اما در اصل طواغیت) رو تعمیم میدهند به کل برادران اهل سنت و جالب تر اینه که اولین کسانی رو که مورد هدف قرار می دهند فلسطینی ها هستند و اون ها رو با لفظ ناصبی خطاب می کنند!!!
نمیدونم واقعا کی قراره کمی یه عده مون تفکر کنیم! کی قراره بفهمیم که صفر و یکی نباید به یک مسئله نگاه کنیم! کی قراره که بفهمیم در همین نوار غزة کلی مسجد به اسم ائمه اطهار و اهل بیت پیامبر اکرم (ص) وجود داشته و داره ! کی قراره بفهمیم اختلافاتی که سر ماجرای سوریه بین جبهه مقاومت و حماس (به عنوان شاخه نظامی اخوان المسلمین در فلسطین ) رخ داد رو نمیشه تعمیم به کل بیش از 20 گروه فلسطینی و حتی کل اعضای خود حماس داد !!
کما اینکه در ارتباطی که اخیرا با سامی أبومرزوق از سران حماس داشتیم به شدت روی مقابله با رواج تفکر تکفیری در نوار غزه حساس بود
شاهد اینکه در خیلی از کانال های  دواعش، اینو مشاهده میکنیم که حماس رو به خاطر زندانی کردن و محدود کردن تکفیری ها و ناصبی ها به شدت مورد مذمت قرار میده و  اونا رو مزدوران روافض و مرتدین خطاب میکنه و ...
ای کاش یه خورده تفکر کنیم ...
آینده امت اسلام در وحدت است .

پ.ن :روحانی که در عکس مشاهده می کنید شیخ علی سلمان رهبر جنبش وفاق بحرین می باشد که در حرکتی کاملا بصیرانه به دنبال افزایش وحدت میان شیعه و سنی بحرین برای مقابله با طواغیت  آل خلیفه است .